کوپه شماره ٧

Sunday, August 19, 2007

برای کیان گیسو


امروز خیلی خوشحالم برای این که کیان سید آبادی پسر گیسو یکی از بهترین دوستام به دنیا آمد. طی چند روز گذشته دو تا از بهترین دوستان من صاحب فرزند شدند. اولی شادی قدیریان دوست عزیز و هنرمندم و همسرش پیمان هوشمند زاده که لیلا دختر گلشون به دنیا آمد و بعد هم گیسو و آقای سید آبادی امروز پسرشون پا به دنیا گذاشت. از امروز من خاله دو تا کیان هستم یکی کیان پسر خواهر بزرگترم مرجان و دومی همین کیان کوچولوی گیسو است و من همین یک ساعت پیش دیدمش. خیلی از به دنیا آمدن این پسر کوچولو هیجان زده هستم. برای گیسو عزیزم که دوست روزهای خوشی و ناخوشی و تکیه گاه خوبی برای همیشه و آقای سید آبادی همسرش و غزاله دخترشون خیلی خوشحالم که با آمدن این پسر کوچولو جمع خانواده کوچیکشون رنگ تازه ای گرفته است. امیدوارم قدمش برای پدر و مادرش که هر دو از بهترین آدم هایی هستند که من می شناسم و بهترین و نزدیکترین دوستانم مبارک باشه و خوش قدم.
این هم نوشته مادر منتظره قبل از رفتن به بیمارستان

Labels:

posted by farzane Ebrahimzade at 5:35 PM

|

<< Home