کوپه شماره ٧

Tuesday, July 31, 2007

دعوت از عكاسان ايراني براي شركت در نمايشگاه عكس " كودكان بم








کمتر از چهارسال از زلزله ويرانگر دی ماه 1382 می گذرد. در طول اين سال ها، گروه های مختلفی از مردم و مسئولان، به اين حادثه پرداختند و با کمک های مادی و معنوی، برای بازسازی شهر کوشيدند. اما کمتر تلاشی از ميان همه کوشش هايی که شد، از بازسازی ظاهر شهر فراتر رفت و کمتر فردی از ميان هزاران علاقه مند و تلاشگر اجتماعی، به وضع روحی مردم بم پرداخت.
این بار، انجمن غير دولتی بم بمان با همکاری دانشگاه شهيد باهنر كرمان و يونيسف، قصد دارد تا تلاش خود را معطوف به مردمی کند که از اين حادثه آسيب ديدند. در اولين گام نيز، برپایی سلسله نمایشگاه هایی با موضوع "كودكان بم"، به عنوان پروژه ای مشترک بین نهاد علمی دانشگاه، موسسه بین المللی یونیسف و انجمن غیر انتفاعی بم بمان تعریف شده است.
هدف از اجرای این نمایشگاه ها، این است که وضعيت امروز كودكان بم به تصوير كشيده شود تاذوق بصري و زيبايي شناختي شهروندان آسيب ديده بمي، پرورشي دوباره يابد. از سوی دیگر، ارایه نگاهی تازه به خانواده ها و مسئولان بمی، درباره حقوقی که کودکان این شهر دارند و از آن محرومند، بخش دیگری از هدف این پروژه است.
دانشگاه شهيد باهنركرمان و يونيسف، طی سال های گذشته، پروژه مشتركي را تحت عنوان " شهر دوستدار كودك" در بم و به سرپرستي دكتر زند رضوي، استاديار دانشگاه شهيد باهنر، اجرا مي كنند. سلسله نمايشگاه هايي با موضوع "كودكان بم" در سطح شهر بم و مدارس اين شهر، يكي از طرح هاي اين پروژه است.
انجمن بم بمان، برای اجرایی شدن این پروژه، از تمامی عكاساني كه تمايل دارند عكس هاي خود را به صورت داوطلبانه در اختيار اين پروژه قرار دهند، دعوت می کند تا با انتخاب عکس های مرتبط خود، ما را در ارایه تصویری تازه به مردم بم، یاری رسانند. برای رسیدن به اهداف این نمایشگاه، خواهشمند است عکس هایی را برای ما ارسال کنید که طی یک سال گذشته گرفته شده اند. بدیهی است تمامی حقوق عكاسان در نمايشگاه محفوظ بوده و عكس ها با نام به نمايش درآمده و پرداخت نشدن هزينه اي بابت عكاسي از سوی مجری نيز به اطلاع عموم خواهد رسید. تمامی هزينه هاي اجراي نمايشگاه، اعم از چاپ عکسها، هزینه ارسال آن ها و تامین محل نمایش آن ها، از سوي مجريان پروژه پرداخت مي شود.همچنین عكس ها در قطع 40×30 به نمايش در خواهد آمد.

از علاقه مندان به همکاری تقاضا می شود تا عكس هاي خود را به پست الكترونيكي bambemanngo@yahoo.com يا Febrahimzade@gmail.com ارسال نمايند.
مهلت ارسال آثار اول شهريور ماه است.
پ .ن : دوستان عکاسی که به بم سفر کردند این دعوت نامه رسمی است از شما از طرف بچه های بم که چشمانشان در انتظار قاب های زیبایی است که شما در برابر چشمانشان می گذارید. اگه دوست داشته باشید به این ضیافت دعوتتون می کنیم. این نمایشگاه در ادامه برنامه های بم بمان برای کمک به مردم بم است. ما ماه گذشته نمایشگاه بم امروز را به یاری دوستان عزیز عکاسی که ما شرمنده لطفشان کردند برگزار کردیم. این نمایشگاه در بم و برای بچه های بم است.
لینک در بم بمان
این هم لینک علی نقوی

Labels:

posted by farzane Ebrahimzade at 9:51 PM

|

<< Home