کوپه شماره ٧

Monday, April 24, 2006

فعلا آزادي آزاد شد


بعد از سال‌ها تلاش ظاهرا حصارهاي ورزشگاه آزادي بر روي زنان گشوده شد. قانون نانوشته‌اي
كه به زنان اجازه ورود به ورزشگاه نمي‌داد سرانجام نقض شد. در نامه‌اي كه امروز محمود احمدي نژاد رئيس جمهور به رئيس سازمان تربيت بدني داده است در خواست كرده كه اجازه ورود زنان به ورزشگاه ها صادر شود.
معاون محترم رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني
سلام عليكم
همانگونه كه مطلعيد مسابقات فوتبال جذبه‌هاي فراواني دارد و به‌خصوص درموارد حساس ملي وبرجسته باشگاهي ميليون‌ها نفر به تماشا مي‌نشينندو ده‌ها هزار نفر از جمله خانواده‌هاي فراوني هستند كه علاقمند و مشتاقند به‌اتفاق و از نزديك و در محل ورزشگاه اين مسابقات را مشاهده كنند.

برخلاف تصور و تبليغ عده‌اي، تجربه نشان داده‌است كه حضورانبوه خانواده- ها و بانوان درمحيطهاي عمومي، سلامت و اخلاق وعفاف را در آن محيطها حاكم كرده است.

جامعه زنان در تمامي صحنه‌هاي حماسه ساز دهه‌هاي اخير در خط مقدم قرار داشته‌اند وامروز نيز طلايه‌دار حضور سازنده و با نشاط همراه باحفظ ارزش ها، قداست‌ها و مسووليت‌هاي ويژه زن متعالي در عرصه‌هاي گوناگون هستند.

ازاين روز ضرورت دارد با همكاري وزارت كشور و با برنامه ريزي صحيح و مقتضي شئون بانوان محترم، بخشي از مرغوب‌ترين مكان‌هاي تماشاگران در مسابقات فوتبال ملي و مهم بطور ويژه به بانوان و خانواده‌ها اختصاص يابد.

نمي‌دونم بايد خوشحال باشم يا نه. ظاهرا بالاخره يكي از آن صندلي‌هاي زرد رنگ حق من نيمه دوم جامعه شد. حالا اگه اين دستور اجرا بشه مي‌تونيم يك روز آفتابي بليت بخريم و بدون هيچ هراسي از ورود به ورزشگاه تا پشت دروازه آزادي برويم و بازي تيم مورد علاقه مان را در زمين سبز ببينيم.بايد صبر كرد و ديد اين موضوع چه جوري در ورزشگاه پياده خواهد شد. اما حالا تا اطلاع ثانوئ آزادي آزاد است.

posted by farzane Ebrahimzade at 1:30 PM

|

<< Home